Monday, November 1, 2010

Stacy @ Majalah Remaja

credit 2 Majalah Remaja
Cerita Cinta Stacy

Ceritakan tentang perkembangan terbaharu Stacy...
Kini, Stacy sedang mempromosikan lagu ‘Jahat’ dan sibuk dengan show bersama ASTRO.

Sebagai seorang selebriti memang tidak dapat lari daripada sebarang gosip. Bagaimana Stacy berhadapan dengan situasi ini?
Stacy anggap gosip ini adalah lumrah kehidupan artis. Jadi, Stacy sudah persiapkan diri untuk menghadapi sebarang gosip. Yang penting kita harus cool bila berdepan dengan situasi yang melibatkan gosip.

Apakah kenangan terindah yang tidak dapat dilupakan sepanjang bergelar artis?

Bagi Stacy, kenangan terindah yang tidak dapat dilupakan ketika memenangi Akademi Fantasia musim ke-6. Tak tergambar rasanya perasaan Stacy ketika itu.

Berapa kali Stacy pernah jatuh cinta? Ceritakan sedikit....
Kalau nak diikutkan, banyak kali jugalah, dah lupa. Hahaha. Tapi itu hanyalah cinta monyet semata. Kali pertama Stacy mula sukakan seseorang masa Stacy darjah satu. Waktu itu bukanlah perasaan cinta pun, cuma minat dan suka berkawan dengan budak lelaki yang baik dengan Stacy.

Apakah status Stacy sekarang? Dan apakah kriteriakriteria lelaki idaman Stacy?
Stacy masih single but not available. Hahaha. Stacy tak kisah kriteria apa pun asalkan Stacy suka padanya. Yang penting dia boleh buat Stacy rasa dicintai, buat Stacy happy dan seorang yang memahami. Yelah kan, Stacy ni penyanyi dan sentiasa saja sibuk.

Bagaimanakah Stacy mencintai dunia muzik dan sejak bila?
Stacy mula melibatkan diri sejak darjah dua. Waktu itu ada pertandingan menyanyi di sekolah. Stacy memang sukakan muzik dan ingin juga mencuba walaupun masa itu Stacy tak pandai menyanyi. Tapi sejak pertandingan itu, Stacy selalu melibatkan diri dalam pertandingan nyanyian.

Dapatkan Majalah Remaja terbaru sekarang di pasaran untuk cerita selanjutnya!

2 comments:

FyDd AaMien AL-Bakr said...

aku dah beli remaja ni sbb ada stacy ja...muahaha.............

Amy Nursyakilla said...

hye stacy ?
nice laa euu .
i mnat sgt kat euu nie .
da bestt laa