Tuesday, November 16, 2010

Aksi Stacy Di Pentas Muzik Muzik Separuh Akhir




15 comments:

Nursarah Amira said...

aik yg bkan pkai bju biru tuh nyanyi lgu ape???
hrp blz erk

sally luvluv said...

yg bju biru tue dy nyayi lgu jahat kn . .

Muhammad Tarmizi bin Kamaruddin said...

Baju biru: Stacy nyanyi lagu Jahat.

Baju putih: Stacy nyanyi lagu Menggegar dunia.

Go Stacy go! Go baby go! Stacy! Stacy! Stacy! Tahniah Stacy!

Anonymous said...

SERIUS BEB STACY KENE TURUNKAN BERAT BADAN. TAHNIAH STACY. SAYANG MENGGEGAR DUNIA X MASUK. TP TETAP BEST. SERIUS, LU KENE TURUNKAN BERAT BADAN SIKIT. GOOD LUCK

Anonymous said...

stacy...rasanya tak payahlah lagi pakai baju biru tuh...serius...nampak kelakar...

Anonymous said...

baju biru tuh cam baju superhero....

Anonymous said...

X nampak pun wajah2 penyokong Stacy. Banner Aizat ada tapi banner SAF Xde pun. Dulu famous sangat SAF, banner dan wajah2 SAF menjadi tumpuan kamera. Kemana penyokong SAF mlm tu? sorang pun X nampak. SAF dah hilang seri & tenggelam oleh FC lain

Anonymous said...

anon bg masa sfc rebuld balik. kan baru reorgnize club. rilex man, soklan lu macam nak provoke jer. pe pun saf plz take note.


-peminat bukan ahli-

Anonymous said...

wow..k.stacy mntap giler..

Aizul Azlan Azril said...

siapa kata banner stacy tak ada? kami pegang banner tu betul2 kat depan pentas. cuma mungkin kamera tak fokus pada kami sebab kebanyakan kamera ada kat belakang. siasat dulu sebelum mengomen ye..

yanty said...

heloo.... team2 SAF RAMAI YG DTG OKEY...BANNER SAF BETUL2 DEPAN PENTAS... STACY SENDIRI NPK DGN JELAS KEHADIRAN SAF...HARAP MAKLUM OK...

HipokiuTSGT said...

HUHU...ANON NIE SEMBARANG JAH CKP..HUHU...SIASAT DULU SEBELUM MENGOMEN...

baiz dania said...

stacy nmpk gempak n cute sgt2 on stage mse perform! luv 2 c u...but stacy..plzzz sgt2 reduce ur weight....n pape pn i still support u 100%..!! stacy no 1..yeahh!!

riobrado said...

FUHHH LEGA...FINAL NANTI PASTI MERIAH DENGAN KEHADIRAN STACY...TAHNIAH BUAT KITA SEMUA!

fan_U said...

Stacy dah gemuk la. Apa da jdi ny.. please be fit again..Sya tgk masa ajl ari tu pun sya terikut mengah. perut ketara mengelember la..what happen!!! Stacy masih sangat muda tpi bdn dah mcm bdn akak yang 35 thn ni..Tak cntik lagi dah..please stacy...kembalikan keremajaanmu dan stamina remaja yang meluap2 dulu tu.. skrang ayoyo..