Sunday, November 28, 2010

Pengesahan Kedatangan ke Program "Beriadah Bersama Stacy"

NEW UPDATE! MULAI HARI INI (1/12/10) PIHAK AJK TIDAK LAGI MENYEDIAKAN PERKHIDMATAN PENGANGKUTAN KERANA JUMLAH PESERTA YANG TELAH MELEBIHI. SEPERTI YANG DIMAKLUMKAN, HANYA TERAWAL SHJ DISEDIAKAN PENGANGKUTAN. :)


Sehubungan dengan program diatas, kami pihak AJK program riadah ini ingin memohon jasa baik anda yang telah menyatakan persetujuan untuk menyertai program riadah ini samaada melalui 'contact person' kami atau pun melalui Fan Page Stacy Angie di FB dengan menjawab 'attending' untuk:

-  Memasukkan duit bayaran sebanyak RM10 (16 tahun ke atas shj) ke akaun MAYBANK No: 162106747568 (Norliza) sebelum 2 DISEMBER 2010. Sekiranya anda telah melakukan pembayaran, kami sekali lagi memohan jasa baik anda untuk berhubung kembali di talian di atas untuk tujuan pengesahan.

Permohonan untuk menyegerakan urusan di atas adalah bagi membolehkan program riadah ini berjalan lancar. Jutaan terima kasih didahului di atas kerjasama dan sokongan anda dalam memeriahkan program 'Riadah Bersama Stacy' ini. Sebarang maklumat lanjut boleh berhubung di talian 017-6276997 (Lana).


Jumpa anda di sana!!

3 comments:

fedian.co said...

if i dtang then bru byar bleh ka??susah bha mao byar ke nombor akaun....i realy wanna go there...

Stacy Angie Official Blog said...

Boleh Fed.

akuzle ayu said...

boleh eks? akak ingat akak dh terlmbt...teringinnyer nk tgk Stacy in person