Saturday, March 31, 2012

Pemilihan lagu minggu 4 MANIA!!

Helloo....apa khabar kamu semua?first of all,Stacy nak minta sorry banyak2 sebab lama x update..bak kata QQ blog ni berhabuk sudah..wakakakaka....dont worry sa sudah kasih bersih td guna feather duster,febrezze semualah...jangan kata blog ni,laptop sa pun sudah berhabuk tau...hehehe..sory la bz sikit membuat persiapan untuk abpbh dan mania...tapi saya cuba untuk update ya...huhu...baiklah semua pun sudah tau yang stacy d bawah EMPIRE DATO M.NASIR...syukur sangat2 ya...mudah2an semuanya akan berjalan lancar nanti ya...minggu depan ini adalah minggu ke4 mania dimana kami semua akan bertanding...dan undian juga bermula...so jgn lupa vote ya...hehehe...tapi lagu apa yang stacy nak bawa ya??seperti permintaan kamu semua stacy memang nak tanya pun..lagu apa yang kamu nak stacy bawa dalam mania minggu ke4 nnt?sila bagi komen ya..do leave a comment ya...nanti stacy akan pertimbangkan dan cuba bawak..hehehehe....nanti stacy akan tanya d fanpage fb jga ya....so tolong fikir2kan lagu untuk stacy ya..tq!!!

12 comments:

ieka stacy said...

wahh update jugak blog ni..tp sdih jugak last week x dpt jmpa akak..dpt jmpa family akak ja..apa pun ieka x kish akak nyanyi lgu apa..sbb ia akn ttp sedap jgak..ermm kalo bleh ieka nk tgk akak nyanyi lgu wish you were here..by avril... :-)

Anonymous said...

lagu keranamu kekasih by ila sabri :) kalau akak nyanyi mesti best.hehee~

Anonymous said...

Ballad: Jojo - http://www.youtube.com/watch?v=M6toI8j3xT4

Dance: Sarah Conor (step DBSK/Mirotic)- http://www.youtube.com/watch?v=Orq_FI9h7_I

home equity loan said...

adele song.. someone like you.. dont you remember... tangisan dalam kerinduan.. rindu - agnes..

Anonymous said...

love you like a love by selena gomez

Kamarul Badli said...

love you like a love song

ctiey said...

adele - set fire to the rain.. kalau kak stacy bawak lagu ni confirm power la..

voo peng lek said...

hallu stacy. .aq ney laki mue. .hehehe. .cba koe bwa lagu TAKKAN PISAH-EREN. .best lgu 2. .aq rsa ngam 2 sma suara koe..good luck. .

Ika_Sweet87 said...

lagu apa2 klu stacy nyanyi semua best

AJJ said...

its better lagu2 yg latest atau tgh hot...

AJJ said...

ONE & ONLY - Adele

Lily Gilok said...

Stacy saya teringin sangat jumpa Stacy personally, hari tu saya jumpa mak dan bapa stacy masa anak kaka saya si Linda dan Marcus kawin pada 31 mac lalu.